Що врятує від епілептичного нападу
15:00, 19 Вер 2014 · Категорія: Новини, Лікування · Переглядів 2194 ·
Епілептичний припадок - бачення не найкраще. Детальніше читайте у "Країні Здоров'я".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Омега-3 жирні кислоти знижують збудливість клітин головного мозку,
|
Низькі дози омега-3 жирних кислот, що містяться в капсулах риб'ячого жиру, здатні знижувати частоту нападів у епілептиків, яким не допомагає медикаментозне лікування. Трьох капсул риб'ячого жиру в день (близько 1080 мг омега-3 жирних кислот) достатньо, щоб з'явився позитивний ефект.
Омега-3 жирні кислоти, потрапляючи в центральну нервову систему, знижують збудливість клітин головного мозку, які викликають напади. "Риб'ячий жир безпечний і коштує недорого. Він не тільки запобігає нападам, але й зміцнює здоров'я серцево-судинної системи", - говорить дослідник Крістофер Дегеоргио з Каліфорнійського Університету.
У дослідженні взяли участь 3 групи хворих, на яких вчені випробували три різних методи. Перша група 10 тижнів приймала низькі дози риб'ячого жиру, друга - високі, а третя - плацебо. Також дослідники окремо провели випробування на 24 пацієнтах, чия епілепсія не піддавалася медикаментозному лікуванню. У двох осіб, які пили низькі дози риб'ячого жиру, протягом 10 тижнів дослідження не було нападів. Ні в кого з учасників, що приймали плацебо або високі дози риб'ячого жиру, такого ефекту не спостерігалося.
Омега-3 жирні кислоти, потрапляючи в центральну нервову систему, знижують збудливість клітин головного мозку, які викликають напади. "Риб'ячий жир безпечний і коштує недорого. Він не тільки запобігає нападам, але й зміцнює здоров'я серцево-судинної системи", - говорить дослідник Крістофер Дегеоргио з Каліфорнійського Університету.
У дослідженні взяли участь 3 групи хворих, на яких вчені випробували три різних методи. Перша група 10 тижнів приймала низькі дози риб'ячого жиру, друга - високі, а третя - плацебо. Також дослідники окремо провели випробування на 24 пацієнтах, чия епілепсія не піддавалася медикаментозному лікуванню. У двох осіб, які пили низькі дози риб'ячого жиру, протягом 10 тижнів дослідження не було нападів. Ні в кого з учасників, що приймали плацебо або високі дози риб'ячого жиру, такого ефекту не спостерігалося.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:







02/06/2026
В яких продуктах міститься вітамін В8
02/06/2026
Чи можна робити перманентний макіяж при діабеті
03/06/2026
Найгірші продукти для щитовидної залози
02/06/2026
З чим пов'язана задишка людини у стані спокою



